söndag 26 april 2009

Sliten...

Jag är inte trött idag - jag är i koma. Efter gårdagens bröllop som slutade vid ett för mej & Matte, då var jag helt färdig. Jag orkade inte hålla samma tempo som de andra som tog alkohol till maten & idag har jag inte gjort en enda sak!!
F ö var det ett fint bröllop, maten var ok men det viktigaste är såklart att brudparet blev nöjda & det tror jag nog att dom blev. =)
Jag tänker såklart tillbaka på mitt & Mattes bröllop & kan bara säga att vi hade det superkul. Det finns alltid saker man hade velat ändra på en i det stora hela så kunde vi inte fått det bättre.

Ida hade också en kul dag. Hon var på kalas hos granntjejen & sov ju också över där. Allt hade gått hur bra som helst & det var faktiskt första gången som hon sov över hos någon annan än någon i släkten.

Nästa vecka blir en kort vecka då 1:a Maj är på fredag. Vi tar oss en tur till Mattes syster & hennes sambo & jag kan tänka att det blir en del graviditetssnack & en tur på stan för lite rymligare kläder. ;-)

Hörde ni? Det var soffan som ropade. Jag måste kolla vad den vill.

Puss på er!

1 kommentar:

  1. Jag saknar bilden på dig med outfiten inför bröllopet, som utlovades! Vart tog den vägen?

    Vill se! Vill se! Vill se!

    kram

    SvaraRadera