söndag 5 april 2009

Ännu en söndag...

Ännu en söndag avklarad & den blev tyvärr inte som jag planerat. =( Skulle ju ner till Göteborg på "modell för en dag" & det skulle bli så kul. Men jag sov som en kratta inatt & jag hade inte klarat av dagen utan att somna. Jag hoppas iaf att Linda & Therese hade en riktigt rolig dag & jag hoppas att man får se korten. =)
Igår grillade vi ju med grannarna & grillpremiären gick som smort. Det var som vanligt lika roligt som det är när vi träffas. Och ja - maten smakade underbart. =)
Idag har jag inte gjort många knop. Efter att ha försökt komma ikapp förlorad sömn har jag planterat lite blommor & tagit en fika med Jessica.
Nu sitter jag i soffan & myser med en skål glass & har allvarliga funderingar på om jag ska ta en dusch nu eller ta den imorgon innan jobbet. Hmm, livet är hårt ibland. ;-)

Puss & Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar