måndag 20 april 2009

Snart lön igen...

Då har en ny arbetsvecka startat & saker & ting är som vanligt igen. Efter jobbet tog jag en sväng på stan för att hitta en klänning till min kusin bröllop på lördag. Och jag hittade faktiskt en - om man kan ha en vit klänning med små guldtrådar i samt fjärilstryck på? Den är väldigt söt & i den kan min mage växa hela sommaren. Fast jag la undan den till onsdag - dels så jag får fundera lite & att jag får lön då. Passade på att handla lite kläder till Ida & sockar till mej. Ojoj, sicken storshopping. ;-) Så nu är jag hemma igen, har ätit lite mat & nu umgås jag med Ida & soffan. Blir helt slut för minsta lilla & jag orkar inte en bråkdel av det jag hade velat -tyvärr. =( Men men, nu är det som det är & det varar förhoppningsvis inte för evigt.

Nu har jag inte tid er längre så puss på er.


P.S Linda - glöm inte, för det gör inte jag. ;-) D.S

2 kommentarer:

  1. Ingen risk att jag glömmer! Lite jobbigt är det =/
    Om du vill ha lite smakråd ang klänningen på onsdag så ställer jag så gärna upp =)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Söta Ni är ..du o Linda...

    SvaraRadera