torsdag 23 april 2009

Hmm?

Idag har vi grillat efter jobbet & bara suttit & njutit av solen. Jag vill ju även få lite färg till bröllopet på lördag. Jag har iaf köpt klänningen & har hela klädseln klar. Bild kommer till helgen... =)
Annars har det inte hänt så mycket. Magen växer & om två veckor (tror jag) är hälften gjort.
Till helgen händer inte mycket mer än bröllopet då & det ska bli så kul. Ska försöka att ta tag i vår sk gräsmatta som består av mer mossa än gräs. Jaja vi får väl se.
, nu orkar jag inte mer & hoppas jag har roligare saker att komma med nästa gång.

Puss på er!

2 kommentarer:

  1. Det e alltid roligt o höra vad du har haft för dig! PÖSS

    SvaraRadera
  2. herregud är halva tiden redan gjord???? shit pommes det går fort...kanske inte du tycker hihi... nä nu får du allt visa upp en bild på din härliga mage... Ha en skön helg!!!!

    SvaraRadera