söndag 19 april 2009

Jag är en bölig sugga!

Ja, jag är det. Minsta lilla kan få mej att tåras i ögonen. Och allt beror ju på graviditeten. Detta tex fick mej nästan att lipa ohämmat här hemma i soffan. Stackars familjen. =( Eller varför inte detta som egentligen inte är så charmigt. Om man inte heter Carro & är gravid. ;-) Ni ska se Matte när han ser på mej som jag kommit från "jymden". ;-) Har inte ens gått halva graviditeten än men ändå kan jag fälla en tår till Idas tecknade film Tingeling för den är såå fin. Var ska detta sluta? Jag är ingen lipsill, jag är ju tuff.... eller? :-/ Jaja i oktober är vanliga Caroline tillbaka igen. Kan vara bra för er som börjar oroa er. =)
När jag ändå är igång & länkar vill jag att ni tittar på detta klippet. Bara så kul att jag fick ont i magen av allt skratt. =D Och vill ni se några riktigt duktiga dansare se det här.

Det var allt för idag!

2 kommentarer:

  1. Fan Carro nu fick du mig och grina oxå för de där klippet..fyyyyy..och jag är ändå inte me barn.. vart är världen på väg..

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha, vet du Carro..? Det e såååå gott o va på "rätt sida" igen! Jag grinade oxå för minsta lilla! But no more!!!!!!

    SvaraRadera