söndag 12 april 2009

Dagen efter...

Gårdagen var riktigt trevlig. Först till mamma & pappa där även syskonen var & Idas kusiner såklart. =) God mat & trevligt sällskap. Det var ett fantastiskt väder.
Sen åkte vi hem & traskade över till grannarna som hade grillat. Efter grillningen tog drickat över kan jag lugnt säga. Man ser ju fester genom andra ögon när man själv inte dricker men det var såklart mycket trevligt. Vi har kommit fram till att vi är mer än grannar - vi är som en enda stor familj. Därför traskar vi in hos varandra utan förvarning. ;-) Jag trodde faktiskt att min kära man skulle må pyton idag men en längre sovmorgon var tydligen allt som behövdes & han är riktigt pigg idag. Fast han luktar som ett helt Systembolag & det är inte lika kul för mej som medmänniska. *Urk*
Dagen ägnas åt tvätt & uteaktiviteter som kanske lite städning men absolut ska jag sola & bara lata mej. Va sjutton - jag är ju gravid!!! ;-)
Så vill ni mej nåt finns jag på altanen.

Puss & Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar