onsdag 15 april 2009

Hemma idag - hur kul är det??

Usch, är hemma idag då jag inte mår så bra. Sov som en påse nötter inatt & känner mej bara uschig. =( Det känns inte bättre att vara hemma då det är en kort vecka & då brukar det bara mer att göra på jobbet. Inge kul att veta att mina stackars kollegor sliter häcken av sig. En märklig inställning kan tyckas, är man sjuk så är man, men jag vet att jag inte är ensam att känna så här. Så dumt... ;-)
Påskledigheten är iaf över & det var så skönt att bara vara & göra det man ville. Att det var fint väder gjorde ju inte saken sämre. =)
, nu ska jag slänga mej i soffan & försöka sova lite. Finns risk att jag återkommer med nåt djupt att skriva om. ;-)

Puss på er!

2 kommentarer:

  1. Mmmm det dåliga samvetet känner jag igen... men va fan det är ju bara ett sketet jobb... Du e ju gravid... Då ska man äta praliner och ligga i soffan o kanske peta ett varv i naveln när det blir tråkigt...

    Kram på dig!!!

    SvaraRadera
  2. Bosse och Co klarade sig allt bra idag, det var värre med lilla mig som fick sitta ensam på lunchen :( Tur att du kommer imorron iaf! :)

    Kramar!

    SvaraRadera