söndag 12 april 2009

Graviditeten

Jag har inte skrivit så mycket om min graviditet & det finns kanske ingen anledning till det heller. Jag är inte i mer än v. 15 (cirka) & så mycket har ju inte hänt. Eller så har jag kanske inte tiden att känna efter då Ida av förklarliga skäl tar en del av min tid. Sen jobbar jag & vi har ett hus som ska skötas. Ja, ni fattar nog. En sak som dock slagit mej ang. graviditeten är att jag blivit mer orolig över att det ska vara något fel på barnet & så kan jag översköljas av en våg av längtan efter Ida. Jag saknar henne & vill ha henne hos mej NU. Så kan det vara. Jag har även blivit mer rädd att Ida ska drabbas av något hemskt & det oroade jag mej såklart för innan också men känslan är så mycket starkare nu.

Jag längtar ju efter bebisen men även att få GE Ida ett syskon, bli en familj med två barn. Jo, Ida har ju en halvsyster men för er som känner mej så tror jag ni vet hur jag menar. Ida kommer inte göra någon skillnad på sina syskon, dom kommer älskas lika mycket av henne. Det vet jag.

Jag vet inte riktigt vad jag ville med detta inlägget, kanske mest bara få ner mina tankar.Det jag däremot vet är att jag älskar min familj. Ni är BÄST!!


1 kommentar:

  1. O tänk att det ska ett till litet pyre som ska bli så älskad.. ;O) Lyllo den <3

    SvaraRadera