torsdag 16 april 2009

Vad jag är käääär!

Jo, så lät det från toan för en liten stund i. Det var Ida, hon är bara så skön. Det visar sig att hon är kär i en pojke på dagis, men han är inte kär tillbaka. Där kan man ana tårar & gråt men för en fyraåring verkar det inte röra dom ryggen. Det är härligt att se hur livet ser ut ur ett barns ögon & jag passar på att njuta så länge det varar.
Så jag frågar varför hon är kär i honom är det för att han pratar så fint & han är 6 år.
Så för en fyraåring är livet mestadels problemlöst & underbart & om jag funderar så det så liknar det faktiskt mitt stundtals. =) Det är väl kanske lite som man gör det?

Carro

2 kommentarer:

  1. Skulle jag kunna få hänga med Ida & hennes polare några dagar? Så att deras synsätt på saker o ting smittar av sig? Hade ju varit hur perfekt som helst =)

    SvaraRadera
  2. "varför hon är kär i honom är det för att han pratar så fint & han är 6 år."
    Nä du Linda, 6-åringar e väl kanske lite för litet för dig va!? Ha ha ha, åhhh va jag e kulig!

    SvaraRadera