fredag 10 april 2009

Ledighet & vänner

Fredag! Det är fredag & vi är ledigt. Heelt underbart. =)
Gårdagen var hysterisk på jobbet men det är så innan påsk & andra storhelger. Nog om det, det var då & nu är nu. =) Gårdagen ägnades bara åt att slappa & så mycket mer har inte hänt idag heller. Jag har varit en sväng på Torp med syrran & hjälpte henne hitta en klänning till vår kusins bröllop senare denna månad. Fick själv köpt en tröja som passar runt magen. ;-) Undra hur länge jag ska leva i denna?
Annars blir det bara till att hålla fint här hemma & senare i em ska vi grilla lite. *Mmmm*
Ida har en kompis här från dagis så dom leker som bäst. Det är guld värt att ha vänner.
Det gäller inte bara Ida utan jag värderar mina vänner högt - det ska ni veta. =) Ni är guld värda & jag gillar att vara er vän eller adoptivmamma som jag också får äran att vara ibland. ;-)
Nu ska jag iaf ut i solen & njuta av våren.

Puss på er!

3 kommentarer:

  1. Glad PÅsk!!!!Hoppas ni får det super... Pussa ida o magen!

    SvaraRadera
  2. ha ha ha du e guld värd mamma ;D! Gillar att du har värsta tålamodet ever! KRAM

    SvaraRadera
  3. Oops, Glad Påsk förresten!!

    SvaraRadera