torsdag 16 april 2009

WIIIH!!

Idag var vi på UL & jag var allt lite nervös. Men som tur var såg allt bra ut. Ett litet hjärta som tickade så fort & Grisen (eftersom det ser ut som h*n har en grisnäsa framifrån) drack fostervatten & sprattlade en massa. Helt underbart!! Jag har bara känt av barnet en gång innan men nu under UL kändes det hur mycket som helst.
När Matte hade hämtat Ida på dagis hade hon fått se en av bilderna. Hon blev lyrisk & pussade bilden medans hon inte visade upp sitt blivande syskon för heeela dagis. =)
Så dagen har varit toppen & snart ska vi sätta oss ute i solen & bara njuta.

Vill innan jag går ut bara ägna Vimmelmamman en tanke då det är en stor dag för henne.

Puss på er alla!

1 kommentar:

  1. Va härligt att allt såg bra ut o att Ida blev såååå lycklig! ;O)
    Nu har du en spännande sommar framför dig! E INTE avis, ha ha ha. Jo kanske lite då, du får ju en liten.. Men vänta jag har ju två! Nä jag vill inte ha nån mer... ha ha .. När e det grillkväll då??

    SvaraRadera