fredag 1 maj 2009

En trött vecka..

Jo, jag har varit kass på att blogga denna vecka men jag har varit otroligt trött efter jobbet. Min kära kollega har tyvärr varit sjuk & då får man en del mer att göra. Det viktigaste är ju att hon bli frisk. <3
Nu är vi i Uppsala & hälsar på Mattes familj. Ida är lyrisk att få leka med farmor så henne lär jag inte se förrens vi åker hem igen. ;-)
Uppsala är alltid likamed shopping med Jeanette & imorgon tar vi en tur på stan. Jag ska även iväg idag till IKEA som är nyrenoverat & har blivit mycket större. Men det verkar som jag får åka själv. Matte vill nog umgås med sina päron & det får jag förstå. Så om ni är i krokarna kan ni väl säga till så kan vi åka dit tillsammans. ;-)
Annars lär det nog bli lugnt. Kanske en tur till Gränby & kolla på skor till Ida annars är det altanen som gäller idag. =)

Ha en skön dag goingar.

1 kommentar:

  1. Ja, jag är ju ganska så i närheten iaf =) Ha det så bra!

    Kram!

    SvaraRadera