fredag 22 maj 2009

Äntligen helg!

Å så äntligen fredag! =) Efter jobbet hämtade jag Ida hos sina kusiner & sen åkte vi hem där Ida blev mottagen av granntjejen. Underbara kompisar! Jag däremot kom hem till ett välstädat hem, en maken som börjat med maten & en bricka med ett glas juice & lite snacks. Så i soffan har jag suttit sen jag kom hem & bara vilat.
Resten av kvällen blir väl till att mysa & kanske ta lite tvätt. men mer än så blir det inte.
Undra om det är något bra på tv? Annars blir det kanske en hyrfilm.
Jag går in i v. 22 idag & jag känner att kroppen reagerar mer nu & jag blir tröttare på ett annat sätt än bara "sovtrött". Jag är stelare, har ondare men jag hoppas det är övergående. Annars mår jag väldigt bra & på torsdag ska jag till barnmorskan & lyssna på hjärtljud. Tjohooo!! =) Jag har känt "grisen" mer nu & den sprattlar till så gott. =)

, nu kom min personlig kock & meddelade att maten är klar. Ha en skön fredag! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar