tisdag 5 maj 2009

Ännu en dag...

Oj, så duktig jag är, jag har städat så fint i köket idag. Borde kanske gjort mer men det är mycket finare nu än innan iaf.


Har haft en stadig huvudvärk hela dagen idag & det är så tröttsamt. Inga tabletter hade jag heller, jag vet inte ens vilka jag får äta. Så intresserad är jag. Eller bara för lat för att ta reda på det. Jaja, det har nog gått över till imorgon. =)


Ska nog en sväng till Torp eller stan imorgon då Ida ska på kalas på lördag. Denna ständiga fråga över vad man ska köpa. Barn har redan det mesta känns det som men något borde man väl hitta. Annars kanske ni har något bra förslag?

Till sist vill jag visa ett sött kort på när Ida somnade i fåtöljen häromkvällen. =)

Puss på er! <3

2 kommentarer:

  1. Haha lilltösabiten då....kan inte va skönt o sova med en hel spretväxt i fejjan... men det klart barn kan...
    Barnkalas... pojke eller flicka? man kan ju alltid hotta upp cykeln med nått kul... lego, uteleksaker som nått racket eller så... märks att jag har en kille... flickbiten kan du nog bäst... kanske nån keps eller solhatt?!

    SvaraRadera
  2. Du får inte äta Ipren, men alvedon funkar :O)
    Been there, alldeles nyss faktiskt!

    SvaraRadera