tisdag 12 maj 2009

Dagsrapport!!

Tisdag & tillbaka till jobbet. Allt var som vanligt & J verkade haft läget under kontroll. Som om jag varit orolig? NOT!
Någon dagishämtning blev det inte utan Ida är hemma hos mormor & morfar & leker med kusinerna. Stackars flicka. ;-) Jag har passat på att städa nere på toaletten plus att jag gjort en veckomeny för vad vi ska äta. För så är det i vår familj. Allt är i frysen & när vi kommer på vad vi ska äta då tar det först en stund att tina & sen ska det lagas också. Så nu ska vi ha allt på det klara & ev. frysta saker plockas ut på morgonen. Inget att fundera på. =) Shit va präktiga vi är. Får se hur länge det håller i sig.
Annars hoppas jag kunna vara vaken ikväll & kolla på schlagern, iaf när Sverige syns i rutan. Att vara vaken fram till 23.00 finns inte på karta. Jag håller tummarna för att vi går vidare. Hejja hejja!!

, nu ska jag åka & hämta min lilla skrutta. Ha en skön kväll!

2 kommentarer:

  1. Ha ha ha, ja präktiga kanske somliga kallar er, jag kallar er smarta! ;-)

    SvaraRadera
  2. Mycket smart drag Carro ;) Det där med att hålla sig vaken..hm..har snarkat som en gris i fåtöljen ikväll. Och nu skriker sängen efter mig..Och om Sverige har gått vidare??? Ingen aaaaaniiing om det?! Tell me ;) Kram på dig

    SvaraRadera