lördag 23 maj 2009

En haltande pannkaksälskare på kalas.

Jaha, då sitter man i soffan som en annan invalid. Gjorde något tokigt igår när jag skulle hjälpa Ida & sen kom jag nästan inte upp igen. Det gör förbaskat ont i benet men jag hoppas det gör över. Tur att man har en underbar familj som man är med iaf - dom är mitt allt. =)
Annars har vi tagit det lugnt idag. Kollade på en Bondfilm på förmiddagen & sen åkte vi till mamma & pappa då han fyllde tidigare i veckan. Nu har jag precis kommit in från altanen efter en god grillad kycklingbit. Synd bra att det blåser en del så det blir kyligt i vinden tyvärr. Men lite färg hann jag allt att få. *hehe* Resten av kvällen ägnas i soffan kan jag tänka & sen är det ju dax för det beroendeframkallande Robinson. ;-)

Ha en trevlig lördagkväll alla goa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar