onsdag 27 maj 2009

Hostig Ida & storm på utsidan

Oj, inatt har det hostats för det vilda på Fasseröd. Stackars Ida har inte sovit något vidare inatt & snuvig är hon också. Då är det lika bra att stanna hemma så blir det kanske inte värre iaf. Så idag hoppas jag på mycket energi från min sida så jag få lite fint här hemma för just nu ser det ut som ett bombnedslag. Ida sitter väl klistrad framför burken & det är helt ok när hon är sjuk.
Utanför skiner solen men tyvärr blåser det lite väl mycket, som det även gjorde inatt. Fy, va läskigt. Jag trodde ett tag att fönstren skulle gå sönder. Men å andra sidan fick jag lite nya tankar när man låg i sängen & inte kunde sova. Det kanske är bäst att jag & Matte har kvar vårat sovrum där vi har det nu. Dels för att vara på samma plan som Ida & bebisen när den väl får ett eget rum & sen hörs inte blåsten där nere eller något annat oväder heller för den delen. Tåls att tänka på men Matte blir väl idiot på mej & mitt velande snart. ;-)

Ha en bra dag i solen & blåsten alla goa. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar