onsdag 13 maj 2009

Veckohandling & längtan

Så där, då har veckans mat inhandlats. Tur är att maten räcker bra mycket längre än en ynka vecka annars hade det blivit dyra luncher & middagar. ;-) Smidigt gick det också, inte en enda rullator i vägen & det var tur för dom. *hehe* Nu har vi precis ätit lite hämtmat & sen avslutade jag & Ida med varsin Päron Split. Men imorgon blir det som sagt nya tider hos familjen Ljung. Färdiga veckomenyer som slaviskt ska följas, inga pizzor, hamburgare eller annan skräpmat... NOT!! =) Men jag tror det blir bra så här, präktig eller inte. Sen måste man unna sig saker emellanåt såklart.


Jag har en otrolig längtan efter bebisen också, det har kanske med att jag är i vecka 20 nu. Hälften gjort... typ. :-S Det har nog lite med att jag längtar efter att få vara hemma med bebisen & bara vara. Göra vad vi vill, ta allt i vårt tempo & bara vara. Mmm. =) Det kommer, det kommer.

, nu ska det slappas resten av kvällen & hoppas att jag är vaken till Greys ikväll.



3 kommentarer:

  1. Halvtid...va härligt!!!! Nu e jag ledig i 11 dagar...tänkte om vi kanske kunde träffas om ni har tid såklart.... va rädd om dig o magen o pussa ida och hälsa

    SvaraRadera
  2. Bara vara och göra lunch till mig o Janne. För vi kommer varje dag o hälsar på, var så säker =)

    kram!

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha, o det tror du Linda??
    Men vad jag undrar e, när ska vi ha grillkväll hemma hos dig Carro???

    SvaraRadera