söndag 3 maj 2009

Kräk!!

Då har vi äntligen kommit hem igen efter några timmar på vägen. Gårdagen var såklart toppen med Bill & Jeanette. Men som man säger - borta bra men hemma bäst. =)
Köpte AB när vi åkte hem & läste denna artikel. Jag blir så arg, ledsen, förtvivlad. Vilka tror dom män att dom är som kan styra över sina flickvänner, fruar, sambos? Vissa så fega att dom själva tar sitt liv efter att dom tagit en annans. Kanske att barns mamma? En mammas dotter.
Fega kräk som inte klarar av att bli lämnade. Sorligt! Vi får inte glömma dessa kvinnor, deras anhöriga, deras barn.
Det slog mej när jag läste artikeln att jag träffat på män (inga jag haft förhållanden med) som kanske inte skulle mörda men som är farligt kontrollerande. Jag har hört andra vänner berätta historier om män som får mej att vilja dra i nödbromsen. Jag vill bara.... ja, ta vara på er.
Tack & lov är kräken en minoritet & de flesta män är goa, snälla, trygga killar. Så som vi tjejer vill ha dom. ;-)

Nu har min goa tygga man fixar lite kvällsmat & sen blir det bara till att mysa resten av kvällen.

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar