tisdag 2 februari 2010

Tid, tid & åter tid

Snart är Simon fyra månader i vid det här laget hade jag tänkt att vara i full gång med långa sköna promenader. Å tyck nu att jag skyller ifrån mej men hur kul är det att promenera när det är moddigt & fullt av snövallar överallt. Motstånd får jag ju men allt blir så mycket bökigare. Vart får jag gå eller vart KAN jag gå? Det är sådär kul att promenar på bilvägarna som heller inte är så upplogade.
Så då sitter jag här med mina ocharmiga gravidkilon. Nä, jag får försöka att ta tag i detta & kanske göra lite sit ups & armhävningar hemma när Simon sover. Det är den tiden som går liksom. Dagarna fylls så lätt på. Trist & inte alls vad jag är sugen på men jag trivs verkligen inte i min kropp nu.
Snart ska jag iaf gå & hämta Ida på dagis & sen bär det ner till BVC. Men inte med buss. Nä, jag får låna bilen av min snälla pappa. Den är sprillans ny & jag har nog bara kört den EN gång. Fast jag är inget fan av att köra bil så därför har det inte blivit av. Men idag så. =)

Nu ropar Simon på mej. Ha det gott alla goingar. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar