söndag 7 februari 2010

Andra bloggar

Jag har ju några bloggar som jag följer (när dom skrivs i...). Men ibland kan det ju vara kul att följa någon annan människas blogg. En person som lever ett helt annat liv än vad jag själv gör. Än har jag inte hittat den person som fångar mitt intresse helt & fullt men jag letar. Så jag brukar trycka på "nästa blogg" högs upp på sidan. Det blir olika varje gång så jag slipper se samma. Men det är kul att nosa in i någon annans liv & sedan smyga därifrån. Som om man just gjort någon busigt - trots att bloggen ligger öppen för alla. ;)
Det gör mej själv nyfiken om det finns andra än de få stackare som jag vet om som läser här. I så fall är det ju jättekul men kan ni inte göra er tillkänna då?
Och det är nu som jag kan framstå som en riktig looser då INGEN skriver i kommentarsfältet. Men det är lugnt - det är kul ändå.

Två inlägg på en dag - nu ska ni få slippa mej.

<3

1 kommentar:

  1. Nej nej! Det är ju så kul varje gång du har uppdaterat din blogg. Så fortsätt, gärna 4 gånger/dag :D

    SvaraRadera