måndag 15 februari 2010

Dopad & klar!

Nu så är helgens alla bravder över. Helgbesök, massor av planering & till sist ett dop. Jag kan lugnt säga att det har varit intensivt men väldigt kul såklart.
Simon & Idas kusin Emil kom ju på lördagen & det var jättekul att få träffa honom. Tyvärr mådde han inte så bra & var inte den glada Emil men vi får träffas snart igen & bara ägna sig åt varandra & barnen.
Dopet igår gick hur bra som helst & Simon var jätteduktig. Han tittade med stora ögon på prästen & skrattade lite. Det är min pojk det. :) Sen var det kalas med massa mat samt tårta & kaffe. Gott! ;) Väl hemma var vi hur trötta som helst så jag trodde mina ben skulle trilla av.
Detta var en ordentligt förkortad version av helgen men jag lämnar er med lite bilder. Jag kan ju säga att längtar till fredag & helgen för då ska jag bara vara. Nice!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar