onsdag 10 februari 2010

Planering & hundskit!

Så var halva veckan gjord & dopet närmar sig med stormsteg. Idag har jag äntligen bakat klart kärleksmumsen, köpt min klänning (Tack snälla mamma) & rätat ut lite andra frågetecken. Dopsamtalet är inte förrens på fredag vilket känns i senaste laget men det blir säkert bra. Planering löper på rätt så bra mao. :)
Efter dopet kommer jag väl stå som ett fån & varken veta ut eller in. ;) Hela min vardag har ju den senatse tiden fyllts upp av planeringen för söndagen. Nä, på måndag (om vädret tillåter & jag är piggelin) ska jag lämna Ida på dagis, plugga in MP3 spelaren & ta en skön promenad & bara rensa huvudet.
Ännu skönare hade det varit om det var snöfritt. Visst är dte vackert & fint med all den vita snön men tyvärr finns det hundägare som inte har något som helst vett att plocka upp efter sin jycke. Så all den fiiina vita snön bryts då & då av, av olika (fyra?) nyanser av brunt. Nä, det är vidrigt & jag fattar inte att det ska vara så svårt. Kanske man borde sätta sig i trädgården hos ägarna (om man vetat vilka de är) & gjort sina behov. Kanske inte så charmigt? ;) Och känner jag vissa av mina kära vänner rätt, har ni precis fått en bild i huvudet på hur Carro sitter i någon stackars hundägares trädgård. Jag bjuder på det. ;)

Nu ska jag bespara er mer av mej & sätta mej i soffan med mina kära.
Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar