torsdag 11 februari 2010

Slutspurt!

Jag vet inte om jag vågar säga detta men det känns verkligen som om vi ligger bra till i tiden nu. Det som är kvar är lite tvätt, sista städningen & handla lite mat.
Vi hittade kläder till barnen också samt det sista för dekorationen. Ibland ska man ha flyt & bara springa på saker. Underbart!
Nu är jag så svinigt trött att jag knappt vet vad jag heter. Så ni förstår va skönt det ska bli att lägga sig i en renbäddad säng ikväll. Jag längtar redan. :)
Imorgon är det dopsamtal & eftersom vi inte var med på Idas samtal vet jag inte riktigt vad som ska sägas. Jaja, jag dyker väl upp & flyter med.
Sen bär det ut till Torp för att handla mat, hem igen för att städa & sen hämta svärisarna. Håll tummarna för att det flyter på. ;)

Ha en skön kväll nu alla goingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar