onsdag 17 februari 2010

Ett gnagande dåligt samvete.

Ja idag har jag inte gjort mycket vettigt & med all rätt. Simon kör på med sina elvisparnätter så sömnen är obefintlig. Jag måste verkligen få ändring på nätterna. Jag är varken en trevlig fru eller mamma när jag ständigt är trött & samvetet är inte det bästa. Usch vad jag har bannat mej själv när jag skällt på Ida som alltid är så snäll tillbaka. :( Just nu suger jag på att vara mamma.
Enda gången jag varit utanför dörren är när Ida fick sin andra baconspruta. Hon var så duktig trots att hon verkligen inte ville ta den. Min stora flicka. <3 Men som belöning fick hon en lite plastplattfisk av sköterskan.
Men nu sitter 75% av Fam. Ljung & tittar på OS & håller tummarna för att svenskorna tar medalj i störtlopp. Det är inte ofta jag kollar på sport men när det är större mästerskap som Sverige är med i, då kan jag tycka att det är intressant. Annars är jag totalt ointresserad & vet knappt till vilket sport man använder ett tennisracket, eller om "Zäta" är en matolja eller en snyggare ishockeyspelare. ;)
Nu har ni iaf gjort halva arbetsveckan (om ni jobbar "Svenssonveckor") & helgen börjar skymtas. Har vi tur är vår fredag redan imorgon då Matte bett om ledigt på fredag. Vi får se...
Hur som helst - ha en skön kväll!


Min älskade, älskade dotter! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar