söndag 28 februari 2010

Snö, snö & lite mer snö!?

Söndag igen & ny veckan på ingående. Idag har jag varit hemma hos mamma & pappa & skottat av snön på altantaket tillsammans med mina syskon. Sen bar det av hem för att fortsätta med min/vår egna snö. Det tar sin lilla stund när snön är tung men det går. Det är ingen idé att ta ut sig så man är däckad resten av dagen. Det jag mest hoppas på är att det inte vräker ner allt för mycket snö mer. Jag längtar såå efter våren.
Efter en veckas sportlov för Ida är det åter dags för dagis imorgon & vad jag & Simon ska hitta på har jag i nuläget ingen aning om. En dust med snöskyffeln kanske? ;)
Resten av kvällen borde jag kanske göra nåt vettigt men det struntar jag i. Det är faktiskt fint här hemma så jag unnar mej det.

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar