fredag 26 februari 2010

Shoppingtarm på Torp

Idag har jag varit på Torp tillsammans med Simon, syrran & mamma. Det blev ett "umgås-besök" & vi hade det jättemysigt. Shoppat lite fick jag också gjort. ;) En bok om barns utveckling, en tröja till både mej & Simon (ja, en var alltså) & lite annat smått & gott. Jag hittade en massa andra saker också men jag fick hålla i kortet så här innan räkningarna är betalda. Sen ska väl barnen ha mat också. ;)
Det är så typiskt. Går jag i affärer med andra (tjej)kompisar är det så lätt att shoppa & hitta massor med saker. Är jag själv blir som om jag inte orkar plocka fram plånboken ens. Mysko...
Under tiden har Matte skött om Herrgår´n & det gjorde han väldigt bra. Då kan jag sätta mej ner & bara njuta av fredagskvällen med min familj. Jag vet inte hur det är med er men jag blir så stressad ibland när det är stökigt runt mej. Jag bara ser allt som måste göras & kan inte slappna av. Men ikväll ska jag bara myyysa.
Imorgon ska jag upp i tid (hoppas jag) för att bla skotta undan snöberget på baksidan. Det tar sån tid. Sen får Ida killbesök från hennes förra dagis så jag vill hinna grejja lite innan dom kommer. Men det ska bli riktigt kul. :)

Nä, nu ropar soffan på mej. Hörde ni? Så ha en underbar fredagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar