tisdag 9 februari 2010

Klädfynd! :)

Idag har vi varit på BVC & Simon växer på. Fast jag tror inte att han får tillräkligt med mat från mej så nu får det bli rutin på en flaska ersättning innan läggdax. Förhoppningsvis nockas han av den & sover längre också. Vi får se. Annars mår han prima. Han har ju hittat sina fötter som är toppen att leka med. Att få kontakt & leenden av andra människor (inte bara familjen) är också hur kul som helst. Särskilt om dom skrattar & ler. :) Han greppar bra om saker & gillar att slå saker i bordet så det hörs ordentligt.
Sen tog vi en sväng till stan idag igen & jag hittade en klänning till dopet. På SOUL Linda!! Tjohoo! Synd bara att jag glömde kortet hemma så jag får ner än en gång & betala för den. Men för 100 spänn är det värt det. :)
Så nu är det bara att fortsätta med allt som ska göras inför helgen. Igår klippte jag Ida så idag är det Mattes tur. Fram med trimmern. ;)

Ha en skön dag i snön goingar!

1 kommentar:

  1. Det e ju det jag säger!! SOUL är ju bara för bra! I like alot lixom :)

    SvaraRadera