måndag 8 februari 2010

Lars, Amanda, Robbie & Jag

Jag har varit ute & gått idag efter att jag lämnade Ida på dagis. Så en sväng till stan för att ordna lite för dopet & sen bussen hem igen. Det är så förbaskat trögt i början men har jag bara kommit ner till Skogslyckan går det mycket lättare sen. Å sen är det ju det där med musiken också. Utan den hade det varit ännu tristare. Just nu är det tur att jag har Lars & Amanda. Jag kanske skulle bjuda med någon mer när jag & Simon går till BVC imorgon? Robbie kanske? Han är ju trevlig. :)
Som jag skrev igår var vi ju hos grannarna & kollade Melodifestivalen i lördags. Men va tyckte ni? Jag hade aldrig någon riktig favorit tyvärr. Jag hoppades på det där hårdrocksbandet att dom typ skulle köra gärnet efter första versen med trummor & eld. Men inget hände... *gäsp* Det var ju en fin låt men Sverige kan inte skicka den som bidrag. Tur att sångaren var fin att titta på iaf. ;) Ibland känns det som att dom som är kända artister, är dom som får röster. Även om låten suger spelar det ingen roll. Han/hon är ju känd & så duktig i Sverige. Konstigt...?
Jaja, jag ska väl ta tag i tvätten nu & hänga den medans tid finnes. Helst hade jag velat ligga i soffan & pillat mej i naveln men man kan tydligen inte få allt. Annars ligger vi hyffsat bra till i tid. Ikväll ska jag försöka att klippa antingen Matte eller Ida. En sak mindre - -check!

Nä, puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar