torsdag 25 februari 2010

En dag i Göteborg

Idag släppte vi alla måsten & bör för att ta tåget ner till Göteborg. Vi behövde verkligen komma bort från vardagen & bara vara med varandra för en gångs skull. Då är Göteborg en perfekt stad att besöka. Visst, det snöade på bra men vad gjorde det. Först tog vi en tur till Naturhistoriska museet & kollade på alla uppstoppade djur. Däribland en elefant & en blåval. Det är mäktiga djur kan jag säga. Jag kan tycka att det känns lite olustigt att gå bland alla djur. Visst, dom är döda men oj vad uttittad jag känner mej. Valen gick jag inte ens runt, den är alldeles för stor. Löjligt, jag vet. ;)
Men sen åkte vi in till Nordstan & shoppade lite böcker, leksaker & avslutade med en fika.
Vi har haft en otroligt mysig dag & jag hoppas vi får göra en sådan snart igen.




Imorgon är det fredag med det obligatoriska fredagsmyset. Nice! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar