onsdag 7 oktober 2009

Simon

Ja, nu har han äntligen kommit. =) Simon Edvin Ljung 20091006 med vikten 3780 g & hela 51 cm lång. Jag & min familj är världens lyckligaste & jag kan bara inte förstå att han är här.
Allt har gått bra även om det var en förlossning som kanske gick lite för fort så ryggbedövningen skrattade mig i ansiktet & sprang därifrån. Tur att lustgasen fanns & gjorde mej sällskap. ;-) Men jag kunde aldrig någonsin tro att jag skulle genomgå en förlossning på mindre än 6 timmar från första ordentliga värken tills dess att Simon kom ut.
Men nu är han här & i just detta nu ligger han i sin säng medans resten av familjen (ja även katten) sitter i soffan & myser. Vi är hyffsat trötta kan jag säga. Men det är det värt.
Risken är stor att jag bara flummar iväg idag så jag slutar här & lämnar er med några kort på prinsen.





Sköt om er! <3

3 kommentarer:

  1. Han är ju så söt! Ska bli kul att träffa er!

    Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Åhh såå liten!! Gullunge. <3

    Hoppas att jag o mina huliganer får träffa er snart! Stooor kram!!

    SvaraRadera
  3. Mmmm shit så fin han är.... måste vara så underbart att han äntligen är här.... och vad fort det gick... ja killar gör ju entre med bravu... pussa på finaste Simon från oss!!!!!

    SvaraRadera