fredag 23 oktober 2009

Det börjar dra ihop sig... lite =)

Tänk, snart är oktober slut & november börjar. Mao är det "lagligt" för butiker att julskylta & vi andra tokar får frossa & längta till jul. Efter 3 - 4 veckor kommer jag dra farm alla julsaker för att ha färdigpyntat till advent. Åh, jag längtar!! =)
Igår var jag en sväng på Blomsterlandet & köpte blommor att ha på framsidan. Det är så många fina färger nu på hösten & i det syftet (blommor & färg) gillar jag hösten mer. Så idag ska jag plantera dessa & göra lite fint på framsidan.
Vi hade även tänkt att ta en sväng till Mattes jobb. Det blir en liten utflykt för mej & barnen & det kan ju alltid vara trevligt. Men vi får se vad som händer.
Skönt är det iaf att det är fredag så jag får ha min man hemma en hel helg. Han ska iof hem till brorsan & riva en altan men bortsett från det är han bara min. =) Kvällen lär ägnas åt Idol & sen vill jag se om Cirkus Möller kan vara nåt att ha. Vi får se. =)

Såå, vad ska ni andra göra i helgen då?

2 kommentarer:

  1. Haha va ska vi andra göra????? Jobba haha det man inte gjort på veckan får man göra på helgen...

    SvaraRadera
  2. Jag ska på spa i Strömstad :) Det ska bli skönt!

    Ha en mysig helg, kram!

    SvaraRadera