torsdag 15 oktober 2009

Första besöket på BVC.

Idag var jag på BVC med Simon & det gick ju hur bra som helst. Jag har inte vant mej vid att han är lugnare än vad Ida var, eller så är det jag som är lugnare som mamma nu än jag var när Ida var liten bebis. Hur som helst, vägd & mätt är han & nu är han över 4kg-strecket & har växt 1,5 cm på drygt en vecka. Det är min pojk det. =)
Annars har vi mest varit hemma & fortsatt med Idas rum. Det blir så bra & mycket kan vi tacka mina kära föräldrar som gjort mycket av jobbet. <3 Jag ska försöka att göra klart hennes lampa så den kan komma upp & lite annat småpyssel. Det är skönt med sådana här flyttar då vi får rensat bort en massa leksaker som hon inte leker med. En del trasiga saker hittar man också & det är såå skönt att slänga. =)
Tyvärr har resten av hemmet fått stå åt sidan men vad ska man göra. Barnen kommer först & städningen försvinner inte från oss. Det tar vi en annan dag.

Nu ska jag iaf gosa upp mej i soffan, jag tror nog att Simon vaknar snart så då är jag "på plats".
P&K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar