söndag 18 oktober 2009

En vanlig söndag?

Ännu en dag (snart) till ända. Idag vet jag i ärlighetens namn inte vad vi har gjort. Jo, fikat har vi gjort - x 2! Först med mamma & pappa för att sedan få besök av Idas kusiner med pappa plus Josef. Det är alltid trevligt med besök & fika är något jag är bra på. Den promenad vi hade tänkt får vi ta en annan dag. ;-) Och det är mer värt att Ida får leka med kusinerna en stund.
Imorgon vill jag ha städat lite mer här hemma för det känns som vi bor i ett slagfält. Konstigt nog har vi inte förrens de senaste dagarna börjat klaga över det & bara det är ju bra. Det är väl Simon som dragit all uppmärksamhet till sig så vi glömt av allt det andra. Så imorgon hoppas jag på en annan energi än den som varit. Matte börjar ju även jobba i veckan & då hade det varit bra om hemmet såg något städat ut. Allt är så mycket lättare att hålla efter då.
Snart kommer pizzan hem & sen blir det väl till att slappa. jag måste ju vila upp mej inför städningen imorgon. *hehe*

Ha en skön söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar