torsdag 1 oktober 2009

Lugnt som bara den...

Jaha, då sitter jag då här - den 1:a Oktober 2009 - BF-dagen. Nä, jag vet att jag inte ska stirra sig blind på Datumet men längst inne så hoppas jag. Hur som helst, Herr Bebis skiner med sin frånvaro & jag är inte förvånad. Han kommer när han kommer.
Idag känner jag mej iaf piggare & det finns mer energi till att pyssla med sånt som
behövs göras. Jag har börjat sätta ihop skötbordet men i vanlig ordning saknas det skruvar. Ja till skötbordet alltså. ;-) Det blir ännu ett uppdrag till Matte när han kommer hem. Oj vilken lista jag har på saker som han ska göra. Sånt jag inte klarar av som att lyfta & bära. Det är stönigt det där. Jag vill ju klara mej själv & inte vara beroende av någon. Ja särskilt inte när det gäller enkla saker som att flytta möbler & så. Men min tid kommer när jag blivit en mage mindre & något piggare. Jag blir bara så frustrerad när jag vill, vill, vill & det vill jag nu.
Nä, jag får väl fortsätta göra sånt som jag klarar av själv. Jag har ju även lovat Ida att vi ska baka idag. Nja, vi får väl se hur det blir med det. ;-)

P&K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar