torsdag 12 november 2009

Sömngångare

Inatt har jag gått i sömnen. Tydligen har telefonen ringt, Matte har rusat upp & trott att hans arbetskamrat står utanför & att Matte har försovit sig. Efter kommer jag & säger att det är jag som har ringt för att bara kolla att han kommer sig upp trots att klockan bara var vid fyra på morgonen. Matte blir jätteglad, märker inte att jag pratar i sömnen & vi lägger oss igen. Problemet är att jag har inte ringt & nu vet vi inte vem det är för det är dolt nummer. Vi blir ju lite oroliga då Mattes syster nyss fått barn & vi vill ju inte att det ska vara därifrån. Hoppas att det bara var en felringning...
Idag är det dagis för Ida igen & jag ska få fint besök att Paula & twinsen. Det ska bli kul med vuxet sällskap & någon att skratta med. ;-) Sen ska jag & Ida till BVC för att ta vaccinsprutan. Hoppas att hon klarar sig från biverkningarna bara. Jag har hört att vissa kan bli riktigt dåliga. Men än så länge är hon vid gott mod & är inte rädd för att ta sprutan.
Nä nu ska jag slänga in en maskin tvätt & göra mej iordning innan Simon vaknar.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar