onsdag 18 november 2009

Julen - inte så långt borta...

Idag blir det nog en innedag bortsett från en snabb sväng till stan för att fylla på busskortet. Det va verkligen ett bra köp. =)
Simon har redan hunnit att sova två gånger på förmiddagen så jag har haft tid till att plocka fram huset. Om en stund kommer Linda på lunch & det är alltid lika trevligt med hennes sällskap. =)
Jag håller på att gå igenom Idas adventskalender med ett paket om dagen Nu har jag nog köpt det mesta & har bara lite att komplettera med. Kanske jag kan smyga med det när vi är på stan?
Det är faktiskt lite att pilla med innan advent som är nästa helg. Fattar ni hur fort det går?? Japp, jag är både lycklig men också lite stressad. Jag vill ju ha tiptopfint då men så vet jag inte om vi ska åka till Uppsala en sväng. Ja det är lite rörigt på det planet så jag har problem med att planera dagarna. Men det ska nog lösa sig till det bästa. Nästa fredag ska jag till syrran & göra julgodis samt göra några blommarr för henne. Då är det en dag som försvinner även om så klart tycker det är kul. Till helgen ska vi även handla blommorna så då passar jag på att handla till Herrgården också. Om man bortser från gruppen jag gjorde till trappan på utsidan, så är det längesen jag gjorde en blomstergrupp. Det är hög tid mao. =)

Nä, om jag skyndar mej nu kanske jag hinner städa toaletten innan Simon vaknar, eller va tror ni.

P&K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar