torsdag 19 november 2009

Blöt, blötare, Pååla & Carro!

Jag trodde gårdagens regn skulle räcka för denna veckan men nä, det fanns kvar till idag också. =( Det har jag & Pååla tagit reda på idag. Även Ida var med & cyklade hela vägen. Redig tjej. Men oj va blöta vi var men desto mer värda fikan efteråt. =) Den va goood! Men inte en sur min hade vi, positiva som vi är.
Det är det enda vettiga jag har gjort idag...
Imorgon är det underbara fredag igen & planerna är helt öppna. Jag hoppas så klart på uppehåll så jag kan ta en promenad & kanske en sväng till stan. Annars ska jag fejja så det är fint inför fredagsmyset. ;-)
Fattar ni va nära julen är nu? Nästa vecka kan man börja tvätta fönstren så det är klart när julgardinerna ska upp. Vågar man även spela en julskiva kanske? ;-) Ja, jag längtar otroligt mycket nu. *hehe*
Snart ska jag iaf ta en lång & härlig dusch & sedan hoppas att maten är klar.

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar