torsdag 26 november 2009

Pynta, pynta & pynta

Igår plockade jag fram julpynt, satte upp julgardinerna & planterade julblommor.
Åh, det är så mysigt. =) Jag hann inte riktigt klart så resten får jag försöka att göra idag. Allt flyter inte som vanligt när man har en liten Simon som kräver sin uppmärksamhet ;-) Men det mesta är klart iaf & det är skönt så vi bara kan njuta i helgen. Så nu spelas det julmusik hela dagen.
Idag har Ida varit på dagis så jag & Simon passade på att ta en sväng till stan för att handla bla marsmallows. Jag & barnen ska till syrran imorgon & göra julgodis så Ida ska få doppa marsmallows i choklad. Det blir hennes julgodis.
Nä, nu kräver Simon sin uppmärksamhet igen plus att Ida står klistrad vid min sida. Hon vill kolla på Agnes på datorn så det är väl bara att ge upp nu.

Ha en fortsatt skön torsdag, ni vet vad som kommer imorrn. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar