måndag 30 november 2009

Känner mej kass...

Usch, jag tror jag börjar bli sjuk. Ont i huvudet, tät i näsan & väldigt trött. :(
Trots det har jag & syrran gräddat tunnbröd hemma hos mamma idag vilket vi snart ska avnjuta här på Herrgården.
Hemmet ser ut som en krigszon men det struntar jag i. Imorgon ska jag vara hemma hela dagen, inte gå utanför dörren så då kan jag städa undan. Det enda rummet som är tiptop är Idas. Varför? För att ska hon ha en adventskalender med paket, ska rummet vara städat innan den hängs upp. Nu hänger den där & Ida har varit superduktig. =) Min stora tjej. <3

Nä, nu får det vara nog, jag ska slöa i soffan om en stund.

Puss på er!

1 kommentar:

  1. Supernajs blogg,,grejs du har ändrat till.
    Fan jag kommer inte på vad det heter, men du fattar va jag menar va?? :)

    SvaraRadera