tisdag 10 november 2009

Ont, ont, ont...

Hmm, nu va det allt några dagar sen jag var här sist. Och så mycket kul har väl knappast hänt - bortsett från en sak. ;-)
Men först & främst har jag gått hela helgen med tandvärk. Det är en visdomstand som håller på att komma upp & det gör sååå ont. :-/ Det som är extra synd är att om tanden inte gått igenom tandköttet, kan tandläkaren inte göra så mycket mer än att spola rent. Så här går jag fortfarande med mitt onda. =( Tandläkarskräck som jag har gjorde ju inte saken lättare att ta sig dit. och som om det inte räkte fick jag min gamla tandläaker som jag inte tycker så väldigt mycket om. Ställer jag en fråga kan hon titta på mej som jag vore helt dum i huvudet. Nä, det får bli privat tadläkare om detta inte går över. Jag hoppas jag slipper.
Nog om det & till en roligare sak.
Inatt blev Matte morbror, Ida & Simon fick en kusin! =) Det är Jeanette & Bill som fick sin son inatt. Dom har kämpat på länge med en riktigt maratonförlossning så jag kan tänka att dom är trötta nu. Så nu är vi så nyfikna på prinsen & vi längtar efter att få träffa dom.
Helt plötsligt blev Simon så mycket större fast han faktiskt fortfarande är ett spädbarn. Men han är ju över en månad nu. =) Jösses va tiden går fort.



Nä nu ska jag slänga mej i soffa & slö medans Simon sover. Ha en bra dag alla goa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar