söndag 16 augusti 2009

Tänkte en sak, men skiter i det... eller?

Jag hade tänkt att göra ett blogginlägg där jag bara spyr ut allt gnäll som jag har. Tycka att livet just nu är skit när jag inte får sova varken natt eller dag. Berätta hur irriterad jag är för minsta lilla just pga... ja, ni vet varför. Jag hade tänkt gnälla över att jag inte får gjort något hemma & att jag är trött på mej själv som inte får tummen i ändan att hitta på nåt. Stormen utanför gör inte saken bättre & just nu känner jag mej mest instängd i mitt eget hem, fast jag verkligen inte är det. Det är ju jag som själv bestämmer om jag ska ta mej ut eller inte. Men gnällig som jag är blir det inte så. Jag hade även tänkt att spy galla över löjliga saker som jag stör mej på. Typ fula kläder & idiotiska människor.
Sen skulle jag även rasa över mina svullna ben som är så svullna som benen på gamla tanter är. Dom tanter som klär i sig vit blus, beige veckad kjol & skor där smalbenet väller ut över skokanten. Det hade jag tänkt gnälla över...
Ja sånt hade jag tänkt att ta upp idag men hur kul är det för andra underbara männsikor att läsa om det? Så jag gör inte det.
Istället vill jag länka till något som jag fastande för & som fått mej att skratta en bra stund - Kvarteret Skatan. För er som har den humorn är detta så jäkla kul, för er som inte har det - tänk om för det är kul. Ge det iaf något avsnitt. ;-)
Som sagt, mitt gnällinlägg skiter vi i, det kan jag ta inatt då jag säkert är vaken. ;-)

Puss på er!

Om jag hade gnällt, hade jag gnällt över detta... bla...

1 kommentar:

  1. Testa stödstrumpor... eller varför inte gå utan strumpor? elelr vik ner resårkanten så den inte skär in lika mycket... kram

    SvaraRadera