måndag 24 augusti 2009

Jaha ja...

Ja, nu va det några dagar sen jag skrev nåt men det har bara inte blivit av. Sist fyllde ju Ida 5 år & vi tog med oss komisen E & åkte ner till Liseberg där vi mötte upp kusinerna V & V med föräldrar. Jag tror inte Ida hade kunna få en bättre födelsedag. Hon var supernöjd & vi kan bara tacka alla som var med.


Annars har vi mest varit hemma & grejjat plus att jag inte mått så bra under helgen. Men sånt händer & nu är jag pigg & allert igen.
Idag gjorde jag första arbetsdagen efter tre veckors semester & det känns rikigt bra. jag & Ida skulle egentligen vara hemma denna vecka också men jag tror jag har mer nytta av den veckan strax inna BF än nu. Och om tre veckore ledighet känns som 6 veckor, ja då är det ännu bättre. =)
Som belöning efter första dagens arbete har vi precis slängt i oss varsin pizza. Att det kan vara så gott. =)
Nu är det iaf dax att vila magen i dubbel bemärkelse. Det är ju full fart på denna lilla krabat. =)

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar