måndag 17 augusti 2009

Sömn - helt underbart!

Idag vaknade jag tidigt - när Matte gick till jobbet. Men det va helt ok för jag har sovit riktigt bra inatt. La mej vid 22 - 23 & vaknade, vid midnatt men jag tror att det va pga blåsten. Jag la mej iaf i soffan & där somnade jag om & sov nästan helt & hållet fram till 5.30. Så skönt! Sen har jag tagit mej en lur framför tv´n då Ida kollat på barnprogram. En riktig slöarmorgon mao. =)
Nu har vi iaf ätit frukost, jag har startat en maskin med disk & en med tvätt. Senare idag ska vi träffa Jim & Anneli, det va alldeles för länge sen nu. Annars har vi inga större planer mer än att jag ska plocka lite här hemma så det är fint tills Matte kommer hem.
, en dusch hade kanske suttit fint nu.

Ha de gott alla fina människor! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar