onsdag 12 augusti 2009

Ritsh, ratsh

Idag har vi gått lös på Idas rum. Lister nere, tapeter ner & just nu håller Matte på att slipa som bäst. Kanske vi kan börja slänga upp lite våder i helgen? Jo, allt beroende på hur dagsformen är. Men det är skönt att vi kom så långt, det hade jag verkligen inte trott. Fast de lister vi skulle satt upp i vårat sovrum får vänta några dagar, det är ingen panik på det viset.
Imorgon har jag ett besök hos BM, så jag tänkte ta upp värken med henne & kolla om hon har några bra tips. Det tär på kroppen att dels ha ont & att jag sedan knappt sover på nätterna. Det resulterar i att jag är en vandrande sombiepingvin. Och det kan jag lova er kära vänner, en sån har ni aldrig sett. =)
, så mycket roligare blir det inte idag, för nu ska jag gå ner & se hur det går för min kära make & hans slipning.

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar