lördag 15 augusti 2009

Bara en vanlig uppdatering...

Jaja, de klart inget hänt på vissa bloggar så jag gör själv ett försök att uppdatera min & kanske att jag får med mej fler att göra samma. ;-)
Om vi inte ska vara så interna utan faktiskt uppdatera bloggen så vet jag inte om det egentligen hänt så mycket de senaste dagarna. :-/ Kul liv man lever... Men va sjutton, jag har semester & har ingen ork att springa benen av mej överallt. Jag var ju även hos BM i torsdag där vi konstaterade att jag inte har foglossning men bäckenbesvär. Jo, nog är det besvär alltid. Det gör skitont. Jag är ingen vän av att knapra piller allt för mycket, särskilt inte flera dagar i rad men det är nog det jag måste göra om jag ska kunna sova på nätterna. Två alvedon per dag ska inte vara någon fara enligt BM så vi kör på det. Jag kommer inte ha någon ork kvar annars när förlossning väl kommer annars & det är kanske inte så bra.
Anyway, Idas rum är under renovering & kanske att vi kan börja tapetsera imorgon. Nja, vi får se men snart ska det ske iaf. Så kul! =) Jag ska köpa nya gardiner till henne & så ska hon få ett skrivbord med stol till. Och kanske att vi köper ett akvarium med fiskar i. Jag & Matte får ta ett snack om det. ;-) Nytt rum ska det iaf bli & jag tror hon kommer bli väldigt glad.
Matte börjar jobba på måndag & det är så trist. Vill ha honom hemma fler veckor, iaf två till då jag också ska tillbaka till jobbet. Samtidigt ska det bli mysigt att vara själv med Ida & vi kommer ju få två veckor tillsammans när bebisen kommer.
Innan jag ger mej för idag vill jag givetvis tacka mina goa vänner/adoptivbarn för en supertrevlig kväll igår med många skratt. Ni är underbara! Och den lille pojken som var med är expert på att charma flickor. Mamma kommer ha att göra. *hehe*

Puss på er! <3

1 kommentar: