söndag 8 mars 2009

Späckad söndag!

Oj, idag har vi gjort mycket. Började med en skön sovmorgon =) för att sedan åka till Fridhem & kolla på Let´s dance on Ice. Det var Uddevallas Konståkningsförening som satte upp denna fina show. Dom var så duktiga & det var jättekul att se.
På morgonen märkte jag att magen växt tillräckligt för att byxorna skulle bli för små, så en tur till Torp fick det bli & nu är jag ett par mammabyxor rikare.
Som avslutning åkte vi hem till mina föräldrar på en bit mat & det är aldrig fel. Det är ju som jag skrev i förra inlägget - man ska ta vara på sina föräldrar - dom bjuder ju även på mat. ;-)
Nu har jag precis kommit hem igen efter en pratstund hos grannen Therese, riktigt trevligt. =)
Sista stunden av kvällen blir till att slöa i soffan & bara mysa. Imorgon kommer en ny arbetsvecka med allt vad det innebär.

Puss & Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar