lördag 21 mars 2009

Händelsetom vecka!

Va kass jag har varit på att blogga denna veckan men jag har varit så trött denna vecka. Jaja, det har inte hänt något omvälvande så det är kanske ingen fara. =)
Jobbet har rullat på som vanligt & här hemma har vi börjat plocka bort skräp i trädgården inför den underbara våren. Vädret har varit fantastiskt, synd bara att värmen inte stigit så mycket än. Men det kommer. =)
Igår var vi på AW med jobbet & tackade av Jonas som slutar sitt vik hos oss. God mat & gott sällskap men jag har ju ingen ork för sena kvällar så jag åkte rätt snart hem. Trist iaf att Jonas slutar & jag hoppas att han ska trivas bra på sitt nya jobb.
Idag blir det till att tvätta, städa undan lite & om vädret tillåter en kaffe på trappan. =)
För Idas el blir det nog leka, leka & leka. Så underbart det är att vara barn!!

Ha en skön lördag! <3

1 kommentar:

  1. Hihi ja lite dålig har du varit på att uppdatera men det är ju så ibland...man har ingen ork o lust... Ja har ni tråkigt i morrn får ni gärna titta förbi en sväng.... kramis

    SvaraRadera