torsdag 26 mars 2009

Min lilla bli stor...

Jag & Matte har inte sett våran skrutta sen igår morse. Hon sov över hos sin mormor & morfar inatt & följde med en kompis hem efter dagis idag. Över ett dygn har gått nu & hennes föräldrar saknar henne. ;-) Förmodligen bryr hon sig knappt & tycker kanske det är skönt att få vara stor & klara sig utan mamma & pappa. Vart tog min bebis vägen? Ska barn verkligen växa så här fort? Finns det ingen lag som gör att dom inte får lämna sin föräldrar hur som helst? Vi klarar inte det ju. ;-)
Fast snart ska Matte åka & hämta henne & sen blir det mys för hela slanten. =)

Imorgon jobbar jag bara några timmar & sen ska jag på min morbros begravning. Inge kul men det ska blli skönt att få träffa hans underbara fru. Hon är en fantastisk människa, full av energi.

Nu är det iaf dax att kolla tvätten & sen jag jag årets hög som ska vikas. Bläää!

Puss & Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar