tisdag 3 mars 2009

Friska fläktar!

Ännu en arbetsdag om än lite annorlunda än vanligt, vi fick finbesök av Paula & hennes godingar Annie & Sigge. För den som inte vet hur Paula är så kan hon liknas med en frisk fläkt.... eller en yrvind.... nja kanske en orkan ibland. MEN - på ett positivt sätt såklart. =) För oss som satt & dammade på jobbet var det såklart kul att hon tittade förbi så vi fick gosa lite med barnen.
Dom är bara såå söta nu längtar jag ordenligt efter Ida syskon. =) Idag går jag in i v. 12 & är mao beräknad någon gång skiftet september/okober. Tjohooo! Håll tummarna för att det går vägen. =) Vi har berättat för Ida & hon utropade: "Är det på riktigt?" Hon har verkligen längtat efter ett syskon & det är skönt att kunna ge henne det (om allt nu går vägen).
Det är "bara" sex veckor kvar till ultraljudet & då får vi ett mer korrekt datum & en bild på fostret. =)

Nåja, jag gissar att detta är ett ämne jag återkommer till & nu är jag vrålhungrig.

Puss & Kram!

1 kommentar:

  1. Hmm, frisk fläkt..?? Jag vill minnas folk på jobbet som inte kunde andas när hon kom in!

    Ha ha ha, nä du e allt en gullunge du! O jag e glad att Ida ska få ett syskon <3 Undra va den ska heta..?? BoPeter kanske??? ha ha ha ha..

    SvaraRadera